Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

13. - A holtpont és a farm emlékezetes pillanatai

2014.07.24. 02:08 Balazs_

Egy hét eltelte után jutottam a morális mélypontra: nem beszéltem már szinte senkivel, és állandóan azt mondtam magamnak, hogy hogyan lehettem olyan idióta, hogy ide jöttem. Ezt a francia caporal is észrevette, és az egyik vacsora után magához hívott, teleszedte a tálcámat kompóttal, és azt mondta francia-angol keveréknyelven, hogy ne csüggedjek, csak az eleje ilyen nehéz, és tudja, hogy végig fogom csinálni. Ezért mindig hálás leszek neki. Innentől a hangulatom már csak jobb lett, átestem a holtponton.

Volt még néhány emlékezetes jelenet a farmon. Az egyik erdélyi magyar lebukott, amikor konyhatakarítás közben evett. Kiültették egy asztalhoz, adtak neki egy egész bagettet, mi meg addig nyomtuk a fekvőket, amíg meg nem ette, és közben kiabáltuk neki, hogy „Jó étvágyat!”. Amikor végzett, akkor kő kemény volt a hasa, de mi így is irigykedtünk rá, mert ő legalább jóllakott.

A környezetvédelem jegyében néha kiadták parancsba a szelektív hulladékgyűjtést. Ekkor kiborították nekünk az összes kukát, mi meg kézzel válogattuk szét a tartalmát. A franciaórák is emlékezetesek voltak, ezeknél nem a nyelvtanuláson volt a hangsúly, hanem a gyengén beszélők szívatásán. Általában az iskolákban a táblákon való mutogatásra használják a pálcát, itt az emberek fejét verték vele…

Egy jelenet az én nevemhez is fűződött. Az első hét végén érkezett egy új brazil caporal a farmra, csak néhány hétig maradt. Az első nap rögtön belefutottam, amikor takarítottuk a WC-t, ő meg épp használni akarta. Mondtam neki, hogy most takarítunk, jöjjön vissza később. Ő rám sem figyelt, én megismételtem erélyesebben, erre ő megfordult és meglökött. Azt hittem, hogy az egyik bajtársam támadt rám, ezért elkaptam és falhoz szorítottam. Ekkor láttam meg a hasán a rangjelzést, gyorsan el is engedtem és bocsánatot kértem, erre ő meglökött néhányszor és elsietett. Azt hittem, hogy a többi caporallal tér vissza és irgalmatlanul elvernek, de csak egy vödör vizet öntött végig a padlón, hogy tovább tartson a takarítás. Ebédénél meg felmutatta nekem a villáját, és azt mondta nevetve, hogy ezt nyomja fel a fenekembe, ha még egyszer megzavarom hugyozás közben. Szerintem én voltam az egyetlen, aki ennyivel megúszott egy caporal elleni „támadást”.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr416539531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pushup 2014.07.28. 19:10:38

bazmeg, te vagy a Gorcsev Iván? az a faszi is a budiban nézte be valamelyik elöljáróját :D
süti beállítások módosítása