Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

8. rész - Indulás a Farmra

2014.07.23. 15:34 Balazs_

Az első napon itt is átestünk az orvosi teszteken, ami itt is több órás várakozással járt. A caporalok is unták magukat, így azzal szórakoztak, hogy fedezékből kilesték, hogy ki támasztja a falat, vagy beszélget, és már tudták is verni.

Másnap következtek a sporttesztek: fekvőtámaszból, felülésből és húzódzkodásból maximumot csináltam, a kötélen láb nélkül gond nélkül felmentem, és a Cooper-teszten (12 perc futás) is 3050 métert futottam, ami jó eredménynek számított.

Az uszodában volt úszás teszt is: 100 métert kellett leúszni valamelyik úszásnemben. Ezzel csak az volt a baj, hogy azelőtt még életemben nem úsztam 100 métert egyhuzamban. Ezt próbáltam is elmagyarázni az egyik caporalnak, de ő csak azt mondta, hogy ugorjak be és ússzak. Teljesítettem a parancsot, és bár a végén már alig haladtam valamit előre, leúsztam a távot. Emiatt a legnagyobb meglepetésemre úszóvá nyilvánítottak.

Az ötödik nap reggelén összepakoltuk az összes holminkat, és felszálltunk a farmra induló buszra. Ez az a világtól elzárt kiképzőhely, ahol a kiképzés első hónapja zajlik. Nem volt róla sok előzetes információnk, csak néhány pletyka, és abban reménykedtünk, hogy ezek nem igazak.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr26538123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása