Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

18. - Hegyi kiképzés Formigueres-ben

2014.07.24. 21:09 Balazs_

A Pireneusokban, a spanyol határ mellett eltöltött egy hetünk volt a legélvezetesebb része a casteli kiképzésünknek. A kaja bőséges volt, a programok érdekesek, a táj szép, hagytak eleget aludni, és minden este megnéztünk egy francia filmet. Hétfő kora délután érkeztünk meg a Légió hegyi vendégházába félnapi buszozás után, a nap hátralévő részében csak takarítottunk, és beköltöztünk a szobáinkba.

Másnap volt az első programunk, barlangászni ment a rajunk. 2 órán keresztül másztunk a barlangban, ahol a fényt csak a lámpáink biztosították, a 6 °C-os víz derékig ért, és néhol alig tudtuk átpréselni magunkat, olyan szűk volt a hely. Szerdán biciklizni mentünk a gyönyörű, de meredek hegyi terepen, kb. 30 kilométert tekertünk. A programot még látványosabbá tette a sok esés.

Csütörtökön sziklamászás volt egy előre kiépített pályán, itt megint az egyik kínai vált főszereplővé: először a kesztyűje esett le, majd ő maga is. Szerencséjére ő ki volt biztosítva, így megúszta egy kétméteres eséssel. Ott lecövekelt, remegett a félelemtől, és azt hajtogatta, hogy nem bír továbbmenni. Az őrmesterünk a hagyományos módszerrel próbálta ösztönözni, de amikor a rugdosás nem járt eredménnyel, a hegyi kiképző levitte őt a hegyről. Legalább a caporaloknak nem kellett többet azon gondolkodniuk, hogy ezentúl ki pucolja a WC-t.

Aznap este közölték velünk, hogy a következő napi program abban a zöld sportmelegítőben lesz, amit addig még soha nem használtunk, így persze egyharmadunk be se tette a zsákjába. Én sem, így már jöhetett is a jól megérdemelt büntetésünk. Először is a mulasztásunkról kellett írnunk egy compte rendu-t (jelentést). Ezt mindenki utálja, mert a formának milliméter-pontosnak kell lennie, a helyesírásnak meg hibátlannak (ez még a franciáknak is gond). A binomomtól kértem segítséget, de az erre is használhatatlannak bizonyult, így egyedül írtam meg a turistaszótárammal, meg a két és fél hónapos francia nyelvtudásommal. Az őrmester szerencsére nem olvasta el az irományokat, csak megszámolta, hogy mindenki megírta-e.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.