Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

23. - Műtét utáni lábadozás

2014.07.25. 16:51 Balazs_

A visszaérkezés utáni reggel én már át is költöztem az Infermerie-be (gyengélkedő), délelőtt megműtöttek, kivágták a körmöm felét. A következő egy hetet itt töltöttem. Az élet kényelmes volt, sokat aludhattunk, sokat ehettünk, és ha épp nem ettünk vagy aludtunk, nem kellett csinálnunk semmit. Ez kezdett is rajtam meglátszani, a sok semmittevéstől összeszedtem néhány kiló túlsúlyt.

Pénteken az orvos-alezredes megvizsgált, és közölte, hogy legalább még hétfőig itt kell maradnom. Mivel ekkor kezdődtek a végső tesztjeink, megkértem hadd mehessek azonnal vissza a szakaszomba. Ilyet itt nem szoktak kérni az emberek (inkább az ellenkezőjét), meg is döbbent, de végül elengedett.

Amikor visszaértem a szakaszba, épp egy nagy szívatás közepén találtam őket. Mint kiderült, az egyik orosz a feketepiacon vásárolt vodkától úgy berúgott, hogy összehányta az egész épületet. Ő ment a börtönbe, a szobája egész nap takarított valahol, a többiek meg egész napjukat a folyosón állva töltötték a füzetükkel a kezükben revízió címén.

Esténként vissza kellett járnom kötözésre, a harmadik ilyen után a doki azt mondta, hogy több kötözésre már nincs szükségem. Ezt az üzenetet úgy adtam át a napos caporalnak, hogy teljesen meggyógyultam és vége a sportfelmentésemnek, így végre újra sportolhattam, és hordhattam a surranómat (és nem kellett tovább hallgatnom a „tornacipő-kommandó” és „lógós” szavakat). Az úszástesztről így is lemaradtam, ide automatikusan beírták az első fuldoklásom (a farm előtti úszásteszt) időeredményét.

Másnap voltak a tesztjeink harcászatból, fegyver-szétszerelésből és vegyvédelemből. Az első kettőben átlagos lett az eredményem, vegyvédelemből az orosz sergentnál feleltem a binomommal együtt (tetőtől talpig vegyvédelmi ruhában a 30 fokos melegben). Szinte mindent tudtam, a francia anyanyelvű binomom meg semmit, jól le is hordta őt a sergent, én meg alig tudtam leplezni a kárörömömet. A sergent itt dicsért meg találkozásunk óta először.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr506544733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kubli 2017.10.08. 21:36:29

annak idején én is kiakartam menni a légióba DE, gondolkodtam, hogy én azért öljek meg más embert mert valaki érdeke azt kívánja? legyek talpnyalója neki és ne legyen saját gondolkodásom? mások döntsenek helyettem az én sorsomról? ezért inkább (hallgatva a józan paraszti eszemre) itthon maradtam és nem bántam meg. főleg hogy olvasom, hogy mindenért megverik az embert és az önérzetét a büszkeségét a béka segge alá helyezik.
sajnálom tiszta szívemből ezeket a srácokat akik ott vannak hogy ilyen megalázásban vannak minden nap és miért azért mert valakik úgy akarják. és hogy az jó vagy sem az teljesen mindegy, de teljesíteniük kell mert az a parancs.

Dobri 2017.10.09. 18:39:14

@kubli: Ez is egy vélemény!

Kronenbourg 2017.10.10. 17:49:43

@kubli: Magda Marinkó amikor jelentkezett már akkor sem volt százas. Belőle a légió a vadállatot hozta ki, aki végül sorozatgyilkosként végezte. Jelenleg is a Szegedi Fegyházban rohad. A többség szerencsére jobb emberré válik odabent.

kubli 2017.10.28. 13:48:13

@Kronenbourg: én nem említettem senki sem és semmiért sem. de ha már felhoztad akkor ő csak egy a sok közül akikből ezt hozta ki a légió és hányan vannak még akikből a rosszat hozza ki amitől a társadalom a légiósokat megbélyegzi? sokan.
nem rég találkoztam egy volt légióssal aki 20 évet (!!!) szolgált le és most nagyon beteg. a betegség köszönhető annak hogy a világ sok helyén megfordult és összeszedett vmi. ilyenkor elgondolkozom, hogy megéri feláldozni valakinek az egészségét (rosszabb esetben az életét) egy buli (mert ez nem más mint az) kedvéért? buli, mert amikor fiatal az ember akkor kalandványból, brahiból jópofa dolognak tartja a légiót és majd amikor lehiggad akkor jön rá, hogy mennyi mindent elveszített az életből amíg bent szívatták.
süti beállítások módosítása