Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

37. - Az új századom

2014.07.27. 15:18 Balazs_

Az egy hetes szabink után megkezdődött életünk az 1. harci század 2. szakaszában. A szakaszparancsnok egy szimpatikus francia hadnagy volt, vele nagyon jóban lettem, én voltam a kedvence. A helyettese egy magyar törzsőrmester, a század legokosabb altisztje, akivel igaz, szolgálati időben mindig csak franciául beszélhettem, de utána, ha volt valami problémám, elmondhattam neki magyarul, és segített is.

legio.ezred1.jpgAz ezred alakulótere Saint Christolban

A két őrmesterből a horvát a szívatások mestere volt, viszont bírt engem, és én is őt. A lengyelről ez nem mondható el, sosem szerettük egymást, mellette csinálhattam bármit, mindig belekötött. Szerencsére csak dumált, más módon nem keserítette az életemet. A szobám parancsnoka egy kemény, de barátságos bolgár caporal lett, vele nagy szerencsém volt. Úgy összehaverkodtunk, hogy karácsonyi ajándékként megkaptam az egyik (bolgár helikoptereseknél rendszeresített) bőrkabátját, ami egyébként nem két fillér.

legio.fradi.jpg

Az első napokban kihallgatáson voltunk a szakasz- és századparancsnoknál, megcsináltuk a sportteszteket, és a németországi terepünkre készültünk. Meg mint a század újoncai, mi végeztük az összes takarítást, esténként pedig órákig meneteltünk alakzatban és énekeltük a századindulót (mikor az már ment, találtak más dalt). Aki nem tudta a szöveget, az futhatta a köröket hátizsákkal és rohamsisakban.

Egyszer egy idősebb brazil 1. osztályú légiós lekiabált, hogy a nagyanyja is jobban énekel nálunk, erre a sergent felment érte, és beállította az alakzatba trikóban, rövidnadrágban és papucsban, így énekelt egy órát a 0 fok körüli hidegben. Melege biztos nem volt.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr466548829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása