Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

48. - Amikor lesérítettem a fél csapatot

2014.07.31. 16:09 Balazs_

Az első héten vagy a sípályákon tanultuk meg a síelés alapjait, vagy a környező hegyekben tettünk kisebb sítúrákat. Ekkor volt síléc a lábamon életemben először, és gyorsan rájöttem, hogy igazi antitalentum vagyok a síeléshez.

legio.bsm4.jpgAz irány más, de a cél ugyanaz

Nagyon nehezen tanultam, és rengeteget estem, sokszor életidegen testhelyzetekben terültem el a hóban, de mindig megúsztam sérülés nélkül, ellentétben több társammal, akiknek ennél jóval kevesebb is elég volt. Voltak nagyon látványos eséseim is: többször fejjel fúródtam bele a hóba, volt hogy fennakadtam egy fán, métereket csúsztam előre az államon, egyszer a sícipővel együtt repült le rólam a síléc. Az egyik egészségügyisünk egy rendes és kiválóan síelő magyar caporal volt, ő adott tanácsokat és foglalkozott velem külön is, meg mondta, hogy mindenki így kezdi (ebben azért nem voltam teljesen biztos).

legio.bsm5.jpgSítúra hófödte bérceken, libasorban

Egyszer lesérítettem a fél csapatot. A harmadik napon nem tudtam bevenni egy kanyart, így nyílegyenesen száguldottam előre a kereszteződésben, és így egy jóval meredekebb sípályán siklottam le. A Chef jött utánam, hogy számonkérjen, de nem ért utol, mert ahhoz az egy dologhoz értettem, hogy egyenes pályán bármilyen meredek volt is, nem estem el. Az első kanyar persze megállított, de a többiek ekkor már automatikusan követték a Chefet, az egyik legnehezebb pályán a három napos sítudásukkal, borultak is rendesen, hárman mentek egyből a gyengélkedőre.

legio.bsm6.jpgMagyar a (sí)pályán

Egy másik nap elgázoltam az előttem síelő kínait, de én nem estem el, és gond nélkül leértem. Nemsokára leért a kínai is, számon akarta kérni rajtam a gázolást, de én egy „Pofa be!”-vel lezártam a vitát. A kínai még egy szót szólt, erre a Chef odasiklott hozzá, megragadta a grabancát, és a sípálya kellős közepén lefejelte. A civilek csak nézték, hogy milyen a légiós síoktatás, a kínai meg egész nap meg se mert szólalni.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr466562659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása