Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

63. - Irány Afganisztán!

2014.08.06. 20:24 Balazs_

A hadgyakorlat után végre nyilvánosságra hozták a listát, hogy ki megy Afganisztánba. Én is rajta voltam, majd kiugrottam a bőrömből örömömben. Két embert raktak ki a szakaszomból, másik kettő már a felkészülés alatt dezertált.Az utolsó hetekben még lőttünk, összepakoltunk, megkaptuk a kötelező oltásokat, és a papírmunkát intéztük. Én ekkor kaptam vissza másfél év szolgálat után az eredeti személyazonosságomat, így az ezzel kapcsolatos ügyeket is intéznem kellett. Emellett még a szolgálatot is állandóan a mi századunkra lőcsölték, kihasználták azt a kis időt, amíg még otthon voltunk.

legio.leclerc.jpgLeclerc harckocsin ücsörögve

Indulás előtt felvételt készített rólunk a francia TV, állítólag az esti híradóban is benne voltunk. Pár évvel ezelőtt volt a századomnak egy emlékezetesebb filmezése, amikor az egyik lövészeten készített róluk néhány fotót egy fiatal újságírólány. Majd elkövette azt a hibát, hogy elment valahová, és őrizetlenül hagyta a fényképezőgépét. Egy sergent rögtön kivette a gépet a hátizsákjából, parancsba adta az embereinek, hogy tolják le a gatyát, és már készültek is a képek a légiós farkakról meg fenekekről. Amikor a parancsnok végignézte a lány fényképeit, az először nem értette, hogy miért csapkodja a térdét a röhögéstől, majd miért jár kézről-kézre a gépe a tisztek között. Amikor megértette, vörös fejjel rohant el. Ez volt az első munkája légiósokkal, valószínűleg az utolsó is.

Aznap este mindannyian közösen vacsoráztunk az ezredparancsnokkal. Több mint egy órát késett (pontosabban késni a közkatona szokott, az elöljáró az csak érkezik), de utána ehettünk félig átsült birkahúst, némelyik szelet tocsogott a vértől. Mi meg emlegettük a kínai szakácsok édesanyját. Majd az egyik vasárnap este felültünk a buszra, amely egy közeli katonai reptérre vitt minket. A gépünk végcélja Afganisztán volt.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr196579897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.t.b 2014.08.06. 20:53:13

A Légióban melyik ezredben vannk a harckocsizók?

espritcam 2014.08.06. 21:19:24

Nagyon örülök hogy végre rád találtam Balázs! :D
Az utolsó bejegyzés óta vártam Vasihazafin hogy mikor lesz új rész! Gyakori kérdésekben találtam meg az új linket , próbálok segíteni hogy többen legyünk!

bközép 2014.08.06. 21:54:44

@f.t.b: az 1er Régiment étranger de cavalerie (1er REC)-nél akik ha jól tudom most költöztek el Orange-ból, hogy hova azt nem tudom.

f.t.b 2014.08.06. 21:58:19

@bközép: Köszi a választ! És a harckocsizóknak milyen a megitélése a Légióban? Azt esetleg tudod?

bközép 2014.08.06. 22:04:33

@f.t.b: Nem vagyok légiós, de így kívülállóként azt mondanám, hogy a légión belül ha készíteni kéne egy rangsort a századok keménysége közt ez az alakulat az én listámon elég hátul lenne. De inkább Balázst kérdezd, hogy ők ott a Cégben mit gondolnak a "lovasságról". :)

f.t.b 2014.08.06. 22:13:09

@bközép: Köszi! Remélem, hogy Balazs_ majd tud hiteles leírást adni arról, hogy mi a "helyzet" a harckocsizókkal :-)

Balazs_ 2014.08.07. 14:44:19

@espritcam:

Az jó, máshogy nem tudom értesíteni a régi olvasókat.

@f.t.b:

Hiteles leírást egy harckocsizótól kéne kérned, én soha nem szolgáltam ott.
Fizikálisan nem tartjuk olyan keménynek, mint a többi ezredet, mert általában járművet használnak a lábuk helyett.

f.t.b 2014.08.07. 14:58:44

@Balazs_: Köszönöm a választ. Nem ismerek más Légióst, úgyhogy ezt mászól nem tudtam megkérdezni.
süti beállítások módosítása