Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idegenlégiós Blog

Egy magyar katona élményei a Francia Idegenlégióban, jelentkezéstől napjainkig. ********************************************************** A Vasihazafi végleg leállt technikai okok miatt, így itt indítottam újra a blogot. A régi oldalon nem tudok üzenni, ezért TŐLETEK KÉRNÉM, HOGY MONDJÁTOK EL MINÉL TÖBB ISMERŐSÖTÖKNEK AZ ÚJ OLDAL CÍMÉT, hogy valahogy a régi olvasóim idetaláljanak! Köszönöm!

Friss topikok

112. - Éjszakai rajtaütések

2015.12.10. 05:39 Balazs_

A Premifor után fél napunk volt a pihenésre, utána mentünk is tovább egy laktanyába a surinamei határ mellé. Másnap innen is továbbmentünk az erdei bázisra, amit csak néhány hete nyitottak meg, így az épületeket és a drótkerítést is nekünk kellett felhúzni. Emellett őrködtünk, a folyami forgalmat ellenőriztük és őrjáratoztunk is az aranyásók ellen, így nem unatkoztunk.

dscf0316.jpg

Őrposzt

Az első napokban lefoglaltunk 1500 liter benzint, aztán motorcsónakkal elindultunk az első hosszabb útra. Már az elején elkaptunk egy csónakot, amit a benne talált gázolajjal elégettünk, de ezzel véget is értek a sikereink. A csónakosaink (ezek benszülöttek) eltévedtek, és olyan helyen raktak ki, ahol aranyásóknak nyoma sem volt. Ennek ellenére itt is járőröztünk. Ennek annyi eredménye lett, hogy az egyik folyón való átkelésnél mikor beugrottam, a Famasom fennakadt valami faágon, majd jó nagy erővel a kezemre vágódott. Nap végére az egyik ujjam már feldagadt, és mozgatni sem tudtam. A felcser sínbe tette, de ettől függetlenül ugyanúgy dolgoztam tovább.

dscf0357.jpg

Lángol a csónak

Visszatérésünk után újra a környéken járőröztünk, az orosz sráccal elfogtunk egy-egy prostit. Az újonnan érkezett csendőr parancsnok úgy engedte őket szabadon, hogy még a cuccaikat sem koboztuk el, pedig mindkettőjük hátizsákját megtaláltuk. Szerinte nem szabad túl agresszíven fellépni az aranyásók ellen, meg különben is ezek csak nők. Pont ezek miatt a széplelkek miatt ássa nálunk fél Brazília az aranyat. Ha az aranyásókat otthon kapná el a brazil hadsereg vagy a BOPE (rendőrségi kommandó), agyon is lőhetné őket. Itt a csendőrök meg az emberi jogaikért aggódnak.

dscf0441.jpg

dscf0496.jpg

dscf1102.jpg

GYODA telepítése

Aznap éjszakára kaptunk egy fülest, hogy a brazilok átpakolnak egy motorcsónaknyi árut egy másik folyón várakozó csónakba, a kettő között egy fél órás gyalogút volt. Én is benne voltam a rajtaütésen résztvevő hat fős csapatban. A koromsötét erdőben megközelítettük az ösvényt, majd ott várakoztunk. Amikor egy nagyobb csapat hordár elment előttünk, utánuk osontunk az ösvényen, majd majdnem a berakodási pontnál rajtuk ütöttünk, ők meg a cuccaikat eldobálva bemenekültek az erdőbe. Egyet tudtunk közülük elkapni, arra én találtam rá, kihúztam a rejtekhelyéről, elszedtem az elemlámpáját (ami volt vagy egy kiló, egy fejet simán be lehetett vele zúzni), majd a földre tepertem, amikor elkezdte játszani, hogy nem ért semmit. Ekkor érkezett meg az erősítésünk csónakkal. A brazil csónak sajnos elhúzta a csíkot, de így is jól jöttek az emberek a zsákmány begyűjtésére, meg átadtam nekik a foglyomat megőrzésre, és mentünk is tovább a másik csónak irányába. Az úton még szétzavartuk a hordárokat és elkoboztuk a cuccokat, de a csónakra esélyünk se volt, annak már jó előre jeleztek.

Így is zsákmányoltunk többszáz liter benzint, egy szivattyút, vadászpuskákat és élelmiszert. Utána a csendőrparancsnok összehívott minket. Azt hittem, meg akar dícsérni, de erre közölte, hogy elszedte valaki a brazil elemlámpáját, ami személyes használati tárgya, és ilyenhez nincs jogunk. Meg egyébként is durván bántunk vele. Ekkor már a saját emberei is hülyének nézték, én meg majdnem felrobbantam a dühtől. Elé dobtam a lámpát és visszaszóltam neki, de nem lett folytatása az ügynek. A brazilnak meg szívből kívántam, hogy legközelebb a BOPE vegye kezelésbe, akkor majd megtudja, mi az a durvaság.

dscf1107.jpg

Dekoráció

dscf0537.jpg

Tábori konyha

dscf2378.jpg

Fürdés

Az ujjam még mindig nem javult semmit, így a doki törés gyanújával két nap múlva visszaküldött a laktanyába. Megröntgenezték, ott kiderült, hogy szerencsére csak zúzódás.

Következő rész: Itt

Ugrás a blog legelejére: Klikk ide

Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://francia-idegenlegio.blog.hu/api/trackback/id/tr608153358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kronenbourg 2015.12.10. 13:44:42

BOPE (Batalhão de Operações Policiais Especiais - Rendőrségi Különleges Műveleti Zászlóalj) a katonai rendőrséghez tartozik (Polícia Militar), csak Rio de Janeiro államban vannak és kizárólag városi hadviselésre specializálódnak. Amúgy jó rész! ;)

Rico69 2015.12.10. 22:38:02

@Kronenbourg:
És ez nem a hadsereg katonai rendőrsége, hanem az állam katonai (formába szervezett) rendfentartó alakulata.

Kronenbourg 2015.12.11. 13:57:01

@Rico69: Köszi, hogy szóltál! Meg voltam arról győződve, hogy a BOPE csak Rio-ban van. Azt hittem, hogy mindenki más a BOE-hoz tartozik.

Dobri 2015.12.29. 15:06:51

www.youtube.com/watch?v=hiXxysixDWw

2REI felderítő szakasza. 4:03-nál egy brazil szakszi, akivel egy szakaszban szolgáltam. 18 év szolgálat körül van.

Kronenbourg 2015.12.30. 20:20:08

Gabriella Bánkuti-2EME REP-Corsica- Spartan Fighter tréning
www.youtube.com/watch?v=9Z51iZglYXU

Reykon 2016.01.02. 11:19:40

Februárban megyek ki,nagyjából már tudok minden fontos dolgot,még az érdekelne,hogy az első 4 hónapos alapkiképzés után,amikor ugyanis elzárnak a külvilágtól se telefon haza se semmi,ha annak vége mikor jöhetek haza először majd? Meg utána már lehet nálam telefon úgy tudom,igaz?

Bizzare 2016.01.03. 20:24:30

@Reykon: Szia én is készülök ki menni hamarosan. Lenne pár kérdésem feléd. company95@gmail.hu itt az e mail cimem, ha tudsz irj.

Kronenbourg 2016.01.04. 20:49:22

Mennyire gyakori, hogy ide szórják ki őket és így érnek földet? :)
www.youtube.com/watch?v=UB9oYgUgteg

Dobri 2016.01.05. 13:40:09

@Kronenbourg: Tudod, hogy hol van a laktanya. Fejedet használva, te is rá tudsz jönni a feltett kérdés válaszára!

mortX 2016.01.26. 00:17:27

Mi a baj az aranyásókkal?

Dobri 2016.01.26. 08:06:34

@mortX: Hogy feketén dolgoznak.
süti beállítások módosítása